הארכת שיער באומברה -איליין

כולן כבר מודעות שהיום השיער הוא כוח האישה. אין מראה יותר נשי ממראה של שיער שופע ומלא. לצערן של הרבה בנות, חלקן בורכו וחלקן לא. ויש חלק מאוד-מאוד גדול שבורך, אך שיערן נהרס מתהליכים כימיים שונים של בעלי מקצוע לא מנוסים בתחום השיער ובנושאים הנוגעים בו.

שמי איילין ואני בת 23. והניסיון שלי בתוספות שיער הוא רחב. תוספות השיער שעשיתי ברחובות לא היו איכותיות ולא הייתי מרוצה מהתוצאות כלל. כל מה שרציתי הוא שיער ארוך, יפה ושופע, עם מראה מבריק ובריא. בשביל סוג שיער כמו שלי, יש צורך בתוספות שיער איכותיות מאוד כי אין שום טעם בשיער ארוך שלמראית העין הוא נראה לא טוב.

הגעתי ללאזר לוי דרך פרסומים מאתרי האינטרנט ומהפייסבוק. החלטתי שאין שום סיבה שאתפשר על שיער לא איכותי, וזה הזמן לנסות בעל מקצוע אחר. הגעתי ללאזר לוי, ובייעוץ קיבלתי הסבר מלא, על איזה תוספות שיערהכי מתאימות לי, מה השיטה שהכי תחזיק מעמד ואיך זה יעבוד. עם כל הניסיון שהיה לי הרגשתי שלא ידעתי הרבה דברים שהיו חשובים למישהי שעושה תוספות שיער.

הייתה לי התלבטות בין השיער שהוא הצבע הטבעי שלי, לבין צבע בלונד דבש מהמם. לא יכולתי שלא לנסות איזה שינוי קטן, ולכן בחרתי לעשות בלונד. והתוצאה? – פשוט מושלמת !! מהרגע שהגעתי קיבלתי יחס חם, והרבה רצון שאני אהיה מרוצה ולא יחסר לי שום פריט מידע חשוב. העבודה נעשתה בקפדנות, ומקצועיות והרגשתי לאורך כל הטיפול שאני בידיים הנכונות.